Monday 1 June 2015

Reda kontroversi jemputan kahwin, Hanis Zalikha & Hairul Azreen nikah Jumaat ini



Astro Gempak difahamkan pasangan sama cantik, sama padan itu akan bernikah pada Jumaat ini di kediaman keluarga Hanis, di Bukit Jelutong.

Sebelum ini pasangan Hanis Zalikha dan Hairul Azreen mencetuskan kontroversi apabila menganjurkan pertandingan untuk menghadiri majlis perkahwinan mereka.

Bagaimanapun kontroversi tersebut tidak berlarutan terlalu lama selepas Hairul dan Hanis memberi penjelasan.

Astro Gempak difahamkan pasangan sama cantik, sama padan itu akan bernikah pada Jumaat ini di kediaman keluarga Hanis, di Bukit Jelutong.

Majlis tersebut akan diadakan secara tertutup selepas solat Jumaat sementara majlis resepsi pula pada Ahad, 14 Jun di Hotel Majestic, Kuala Lumpur.

Pelakon dan pengacara cantik berharap dua majlis yang akan berlangsung itu berjalan lancar dan diberkati.

"Saat untuk bergelar isteri ini sudah saya nantikan sekian lama. Paling penting dapat bersatu dengan orang yang kita cintai.

"Saya tidak sabar untuk membina rumah tangga dengannya. Ia fasa baharu yang akan kami tempuhi bersama. Malah kami bersatu sebelum Ramadan tiba dan pastinya keterujaan untuk menyambut bulan puasa dan Aidilfitri kelak sudah mula dirasai," kata Hanis.

Mengenai Hairul, Hanis menyifatkan tunangnya yang dikenali bermula sebagai kawan sejak 2004 itu sebagai seorang yang tebal dengan sikap nakal kerana gemar mengusik tetapi penuh dengan kematangan.

"Entahlah cinta kami bukan cinta monyet, tapi saya selesa kelaskannya sebagai cinta belia remaja. Biarpun nampak dia sebagai seorang yang keanak-anakan tapi dalam banyak hal dia yang putuskan segala keputusan. Termasuklah hal nak kahwin ini.

"Sebelum nak lamar dan nak kahwini saya lagi, dia sudah berhasrat mahu stabilkan diri daripada sudut ekonomi.

"Dia ambil tawaran kerja bertali arus, buat pelaburan itu dan ini selain membuka studio penggambaran sendiri untuk disewa syarikat produksi," katanya yang bertunang dengan Hairul pada 21 Mac lalu.

Pasangan ini mengejutkan industri seni selepas Hairul melamar Hanis secara langsung pada 4 Januari lalu menerusi siaran langsung pertandingan Gegar Vaganza anjuran Astro.

- Sumber: Berita Harian Online

No comments:

Post a Comment