Wednesday 6 May 2015

Model ‘palsu’ tawar khidmat seks ditahan

Seorang lelaki ditahan polis selepas didapati menyamar sebagai seorang model dan menawarkan khidmat seks terhadap lebih 350 wanita menerusi atas talian.

NICE - ITALY. Seorang lelaki merupakan warga emas ditahan polis selepas didapati menyamar sebagai seorang model dan menawarkan khidmat seks terhadap lebih 350 wanita menerusi atas talian.

Menurut pihak berkuasa, warga emas yang menggunakan nama samara ‘Anthony LaRoche’ menawarkan khidmat seks liar ke atas wanita-wanita yang dihubungi.

“Dia menggunakan khidmat teks dan kemudahan e-mel untuk menghubungi wanita-wanita terbabit.

“Setelah menabur pelbagai janji kepada wanita-wanita yang diperdaya, dia mengumpan wanita-wanita ini ke apartmennya sebelum menutup mata perempuan itu dengan menggunakan kain,” kata satu sumber oleh pihak berkuasa.

Penipuannya didedahkan oleh seorang wanita yang mengaku mengadakan hubungan kelamin dengan lelaki tersebut.

Menurut wanita itu, selepas mengadakan hubungan kelamin, dia menekan fius lampu untuk melihat lelaki itu dan terkejut sebaik sahaja ternampak seorang lelaki tua di hadapannya.

“Dia seorang lelaki tua yang berumur kira-kira 65 tahun. Saya betul-betul terkejut dan tidak sangka dengan penipuannya,” katanya.

Polis kemudian menyerbu apartmen lelaki tersebut sebelum menahannya.

- Sumber: Sinar Harian 

No comments:

Post a Comment