Monday 10 November 2014

30 GRO Thailand leka layan pelanggan dicekup

SEBAHAGIAn daripada GRO yang ditahan di sebuah pusat hiburan di Jalan Datuk Keramat, George Town semalam.


GEORGE TOWN – Keghairahan 30 gadis pelayan pelanggan (GRO) warga Thailand duduk berdampingan sambil melayan pelanggan dalam keadaan menggiurkan terbantut apabila polis menyerbu pusat hiburan berkenaan di Jalan Datuk Keramat di sini semalam.

Kesemua wanita berusia 20 hingga 30-an itu ditahan sepasukan polis dari bahagian Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen negeri dengan kerjasama Ibu Pejabat Polis Daerah Timur Laut kira-kira pukul 1.30 pagi.

Semasa serbuan, sebahagian daripada GRO tersebut berada di sisi pelanggan masing-masing dalam keadaan berpelukan termasuk ada yang ligat menari di atas pentas dengan berpakaian menjolok mata.

Difahamkan, mereka gagal meloloskan diri berikutan seluruh kawasan premis berkenaan terlebih dahulu telah dikepung anggota polis.

Timbalan Ketua Polis negeri, Datuk A. Thaiveegan berkata, hasil pemeriksaan polis mendapati kesemua wanita terbabit telah menyalahgunakan pas lawatan sosial masuk ke negara ini dengan bekerja sebagai GRO.

- Sumber: Kosmo!

No comments:

Post a Comment