Wednesday 23 October 2013

SHARNAAZ AHMAD PUNCA PASANGAN SELEBRITI PUTUS TUNANG?

sharnaaz ahmad punca pasangan selebriti putus tunang

Terkejut Murai Batu saat diberitahu rupanya aktor, Sharnaaz Ahmad adalah orang ketiga yang menjadi punca kepada keretakan pasangan selebiriti yang sudah pun bertunang pertengahan tahun ini.

Malah, cintanya itu disambut baik oleh pelakon wanita itu sejak mereka digandingkan bersama dalam satu drama bersiri. Wah kira mereka ni pasangan cinta lokasi lah?

Murai Batu dengar, pelakon wanita ini pun seolah-oleh seperti lupa yang dia sudah pun menjadi tunangan orang sehingga beberapa kali kantoi yang mereka ini sering berhubungan menerusi telefon.

Lebih panas lagi, Murai Batu dapat tahu tunang pelakon wanita itu yang juga seorang aktor terkenal akhirnya bersikap gentlemen apabila berhubung sendiri dengan Sharnaaz untuk bertanyakan kebenarannya.

Paling mengejutkan Murai Batu dapat tahu, Sharnaaz telah berani mengakui yang dia sebenarnya benar-benar sudah terlanjur cinta dengan pelakon wanita putih gebu itu kepada tunangnya! Wah berani betul ya?

Malah, Murai Batu dengar hubungan skandal mereka ini sudah pun bermula sejak sebulan yang lalu, malah mereka sering keluar bersama dan kadang-kadang pelakon wanita itu ada juga berkunjung ke rumah Sharnaaz.

Haih, Murai Batu pun tak tahu nak kata apa. Harap, Sharnaaz boleh jelaskan apa yang berlaku.

Sumber

No comments:

Post a Comment