Wednesday 23 October 2013

NORA DANISH & NADEEM KUNCIKAN CINTA MEREKA DI PARIS

nora danish  nadeem kuncikan cinta mereka di paris

Hubungan cinta antara pelakon, Nora Danish dan pasanagannya Nadeem Nazri, Murai Batu nampak bukan lagi rahsia, malah mereka semakin terbuka untuk mempamerkan foto-foto bahagia mereka bersama di laman sosial, Instagram.

Terbaru, Murai Batu lihat mereka telah banyak memuat naik gambar mereka bersama yang ke Eropah. Tak silap Murai Batu mereka berdua telah bersama-sama terbang kekota Paris dan London 2 hari lalu.

Amboi seronoknya, macam bulan madu pula ya? Murai Batu dengar, mereka ke sana kononnya ada menguruskan hal pernigaan bersama dan dalam masa yang sama sempatlah bercuti serta berkunjung ke rumah saudara mara Nedim di sana.

Namun apa yang menarik perhatian Murai Batu adalah gambar yang dikongsikan mereka ketika berada di Love Bridge atau ‘jambatan cinta’ di Paris. Kalau korang nak tahu, di Love Bridge itu biasanya pasangan kekasih akan pergi dan kemudian kuncikan satu mangga yang tertulis nama mereka berdua sebagai lambang cinta, selepas itu kuncinya di buangkan kebawah sungai jambatan itu.

Menerusi gambar yang dikongsikan oleh Nadeem dan Nora ,nampaknya mereka pun berbuat perkara yang biasa bagi setiap pasangan kekasih apabila berpeluang ke jambatan itu. Wahhh so sweet kan mereka? Cemburulah Murai Batu lihat mereka!

Namun, ada peminat yang tidak puas hati dengan cara Nora yang begitu terbuka dengan hubungan cintanya bersama Nadeem hanya di laman Instagram, namun tidak berterus-terang atau berselindung kepada media atau umum mengenai hubungan cinta mereka.

Sumber: Murai.com

No comments:

Post a Comment