Monday 13 October 2014

Izara Aishah, anak Datuk K bercinta


PELAKON jelita dan berwajah manis, Izara Aishah mengakui sedang bercinta dengan anak Datuk K, Adib Khalid.

"Di awal perhubungan saya akui kami hanya berkawan. Itu yang saya mengambil pendekatan untuk tidak terlalu bercerita.

"Dan bila kami sudah bersama atau lebih tepat bercinta, tidak ada apa yang perlu saya sorokkan. Tapi tidak bermakna saya perlu bercerita satu dunia akan hal tersebut.

"Bila saya sudah berterus terang, harapnya tidak ada lagi spekulasi yang timbul," luah Izara jujur tentang hubungan cintanya dengan anak tiri kepada penyanyi terkenal tanah air, Datuk Siti Nurhaliza.

Untuk cerita lanjut pengakuan daripada Izara sendiri, ada disiarkan di dalam majalah Media Hiburan terbaharu.

- Sumber: MH Online

No comments:

Post a Comment