Monday 11 May 2015

Stacy mahu lebih berhati-hati bicara soal peribadi

STACY kini lebih berhati-hati berbicara perihal kisah peribadinya. - Foto /Aziah Azmee

KUALA LUMPUR: Penyanyi Stacy kini lebih berhati-hati berbicara perihal kisah peribadinya rentetan kenyataan yang dibuat olehnya menjadi bualan hangat baru-baru ini.

Stracie Angie Anam atau Stacy, 25, mengulas mengenai pendedahan penyanyi Akim Ahmad yang mengesahkan mereka sudah menjalin hubungan cinta secara diam-diam sejak tiga tahun lalu. 

Namun kebelakangan ini kenyataan Stacy itu menimbulkan kontroversi apabila mula dimanipulasi sesetengah pihak termasuk media.

"Saya tidak menyalahkan mereka sepenuhnya kerana faham situasi yang mana mereka mahu menarik minat orang untuk membaca. Tajuk artikel yang panas membuatkan orang salah faham pula.

"Namun saya bersyukur kerana peminat tidak terus menuding jari kepada saya. Saya akan lebih berhati-hati pada masa akan datang apabila berbicara mengenai hal peribadi," kata Stacy kepada BH Online.

Gadis kelahiran Sabah itu turut meluahkan rasa gembiranya kerana single terbaharunya berjudul Not For Sale berjaya mendapat tempat di hati peminat. 

STACY kini tampil dengan single terbaharunya berjudul Not For Sale. - Foto Mohd Khairul Helmy Mohd Din

Malah, beliau kini sedang mempertimbangkan untuk menceburi bidang lakonan.

"Saya gembira kerana eksperimen kolaborasi bersama Altimet ini semakin mendapat tempat di hati peminat. Saya turut teruja kerana akhirnya dapat juga untuk bekerjasama dengan rapper berbakat seperti beliau.

"Selain itu, saya juga sedang mempertimbangkan tawaran untuk menjayakan sebuah telefilem namun semuanya masih berada dalam proses perbincangan. Timbul pula keinginan untuk mencuba bidang lakonan," katanya.

Stacy juga bakal tampil dengan lagu duet bersama Kumpulan Ungu berjudul Berteman Sepi yang menjalani proses rakaman di Indonesia. 

Beliau juga sedang mempertimbangkan lagu yang bakal dijadikan single terbaharunya.

- Sumber: BH Online 

No comments:

Post a Comment