Thursday 15 January 2015

Rita Rudaini dapat mesej Jangan Gatal dari bekas suami

PELAKON dan model, Rita Rudaini Mohamad@Mokhtar bersama Peguam Syarie Datuk Mohd Zaidi Mohd Zain (kiri) hadir untuk mendengar perbicaran tuntutan nafkah keatas bekas suaminya, pemain bolasepak kebangsaan, Mohamad Aidil Zafuan Abd Razak di Mahkamah Tinggi Syariah, Shah Alam, bulan lalu. - Foto Rosdan Wahid


KUALA LUMPUR: Rita Rudaini mengakui menerima mesej berbunyi 'Jangan Gatal' dari telefon bimbit bekas suaminya sekitar April lalu. 

Rita turut ditanya mengenai dakwaan Aidil yang beliau tak menjawab mesejnya, Rita ada jawapannya sendiri.

"Bayangkan kalau saya dapat mesej dari telefon bimbit suami berbunyi amaran Jangan Gatal, apa yang boleh saya katakan. Saya rasa dia macam tidak terima mesej yang dihantar kerana bila saya membalas mesej dia pula akan senyap.

"Keesokannya dia akan mesej bertanyakan soalan yang sama seolah-olah saya tak menjawab soalannya sebelum itu. Saya kurang pasti jika ada orang yang memadamkan mesejnya termasuk menulis khidmat pesanan ringkas (SMS) berbunyi Jangan Gatal itu. 

"Saya pun jadi takut nak balas mesejnya kerana bimbang pula dituduh nak mengacau rumah tangga orang. Bukti jelas di sini, selalunya dia akan balas membahasakan diri awak kepada saya. Tetapi mesej Jangan Gatal itu membahasakan diri dengan I," katanya.

Tambah Rita lagi, dia mempunyai bukti bertulis ketika suaminya bermain kayu tiga dengan isterinya sekarang beberapa bulan lalu sebelum mereka berkahwin. 

"Saya memang ada bukti mereka bersandiwara dengan saya selepas enam bulan dia keluar dari rumah. Tapi saya simpan saja bukti itu. 

Saya pernah tunjuk kepada dia dan dia sendiri tertunduk malu. Saya tak mahu cakap kosong," katanya.

PEMAIN bolasepak kebangsaan, Mohamad Aidil Zafuan Abd Razak bersama Peguam Syarie Roshdan Sujak Rafie (kanan) hadir untuk mendengar perbicaran tuntutan nafkah oleh bekas isterinya, pelakon dan model, Rita Rudaini Mohamad @ Mokhtar di Mahkamah Tinggi Syariah, Shah Alam, bulan lalu. - Foto Rosdan Wahid

- Sumber: Berita Harian 

No comments:

Post a Comment