Friday 27 February 2015

5 perkara yang lelaki benci dalam perhubungan

5 perkara yang lelaki benci dalam perhubungan

Lelaki Nampak luarannya kukuh, gagah dan perkasa. Siapa sangka hatinya juga lembut bak sutera. Dalam perhubungan, kerjasama antara pasangan itu penting. Tahukah anda bahawa lelaki juga miliki hati dan perasaan untuk berasakan tidak selesa dengan sesebuah perhubungan. Awas, sejauh mana cantiknya anda mahupun ramainya follower anda di laman sosial. si dia mampu berubah fikiran untuk cari yang lebih sempurna. 

Kita mahukan hubungan yang berjalan seperti arus sungai. Alunannya lembut malah berjalan lancar tidak kira masa. Oleh itu, bagai mana untuk menjaga hati seseorang lelaki agar dirinya tidak rasa di pinggirkan dek sikap diva mu? 

HE'S INSECURE
Jalinan hubungan cinta adalah atas dasar kepercayaan yang diberi oleh kedua pihak. Setuju! Bila di katakan masing-masing miliki peminat yang kita sendiri tidak sedar biarpun sudah berpunya. Ini, Normal! Peminat yang datangnya dari pelbagai sudut seperti tempat kerja, laman sosial atau sahabat sendiri tidak bermakna anda membuktikan bahawa ada ramai yang meminati anda. No matter how many times you tell your boyfriend that he's the hottest guy you've ever seen, he's still going to worry about his flaws.

SEOLAH DIA TIDAK TAHU APA-APA
Lelaki ada satu sifat iaitu ingin menjadi jawapan ke atas semua persoalan anda. inikan pula perkara yang berlegar di dunia sebenar Lelaki. Dialah ketua, malah dia juga ingin rasa di beri kepercayaan. Sebagai contoh, jika dia bertanya mengenai bola sepak mungkin dia bukan diehard fan sukan tersebut malah penjelasan nya adalah untuk anda impress tentang jawapan nya. He can't know everything about everything tetapi membuktikan dirinya “tahu” itu adalah sidat seorag lelaki. 

JEALOUS
Boleh dikatakan, jarang sekali lelaki menunjukkan perasaan cemburu. Hakikatnya dirinya juga seperti bola di atas air yang pantang benam, menderu naik ke permukaan. Cemburu itu perkara biasa, malah usah beri dirinya cemburu agar hubungan mu bertahan lebih lama. 

MENANGIS
Jika si dia tidak menangis di hadapan anda mungkin dia akan menangis kerana sesuatu perkara yang menyentuh hatinya. Hal, ini normal bagi insan yang bergelar manusia. Sejujur nya lelaki tidak suka menunjukkan riak wajah menangis di hadapan sesiapa pon. 

HE CARES WHAT YOU THINK
Baginya juga pandangan anda sentiasa tepat. Segala golok gadai nya adalah untuk memuaskan hati anda dan sentiasa kelihatan cantik. contoh, bila dia memotong rambut botak dan anda tidak menyukai dan dan mengatakan dia kelihatan seperti penjenayah. Mungkin itu adalah yang pertama imej botak nya dan tidak akan mengulanginya lagi.

- Sumber: Astro Publication

No comments:

Post a Comment