Thursday 9 October 2014

Peluang pandu uji Hyundai pilihan anda


Kalau anda berminat untuk mengetahui manfaat peralatan keselamatan elektronik kereta seperti ABS dan EPS; di samping belajar mengenai teknik pemanduan defensif, anda boleh hadiriHyundai Experience Car Fest 2014. Ia akan dijalankan pada 10 hingga 12 Oktober 2014 (9.00am – 6.30pm) di Stadium Nasional Bukit Jalil.

Festival anjuran Hyundai-Sime Darby Motors (HSDM) ini dijalankan buat kali pertama dan sesuai dihadiri sesiapapun, termasuk kanak-kanak yang akan dihiburkan dengan aktiviti-aktiviti mereka tersendiri.

Bagi yang dewasa pula, mereka boleh merasa kelincahan, pengendalian dinamik dan fungsi keselamatan yang dilengkapkan pada model-model Hyundai. Mereka turut boleh merasai ujian prestasi seperti teknik brek dan merubah arah, slalom, dan mengelak halangan. Terdapat juga trek 4x4 di mana anda boleh merasai kelebihan sistem pacuan empat roda Hyundai.

HSDM menjangkakan akan dapat menerima lebih kurang 200 orang sehari sepanjang acara 3 hari ini berjalan. Oleh itu, anda digalakkan untuk mendaftar terlebih dahulu menerusi talian 1-300-13-2000. Maklumat lanjut boleh juga dilihat di laman Facebook Hyundai Malaysia.

Mereka yang di selatan tanah air tidak perlu terburu-buru: acara Hyundai Experience Car Fest ini akan turut diadakan di Jalan Desa Tebrau, Taman Tebrau, Johor Bahru dari 17 hingga 19 Oktober 2014.


- Sumber: Astro

No comments:

Post a Comment