Friday 4 April 2014

Kontroversi gambar di Instagram, Adi Putra pilih untuk bersabar

Adi Putra

KUALA LUMPUR: Pelakon Adi Putra memilih untuk berdiam diri dan bersabar setelah sekeping foto yang menunjukkan beliau memakai sehelai tuala tanpa baju dimuat naik di Instagram.

Ia dikatakan dimuat naik oleh bekas suami kepada wanita yang didakwa mempunyai skandal dengan Adi Putra sebelum ini.

"Saya tak tahu dan tak ambil tahu apa yang berlaku. Malah saya tidak akan mengambil tindakan apa-apa selagi ianya tidak melampaui batas.


"Saya sekarang belajar untuk bersabar sahaja dan tidak mampu untuk memarahi mereka. Sedangkan Rasul pun pernah diduga dengan pelbagai musibah sehingga dibaling tahi ke mukanya tapi dia masih bersabar.


"Biarlah orang nak kata cara saya membiarkan pihak sana membuat suka hati ni nampak seperti saya yang bersalah kerana ianya tidak memberi apa-apa kesan kepada saya selain Allah sendiri meletakkan salah itu kepada saya," jelasnya kepada portal Astro Gempak.

Beliau berkata demikian semasa ditemui di sidang media Teater Di Bawah Lindungan Kaabah yang bakal dipentaskan di Istana Budaya pada 9-18 Mei depan.

Teater ini juga menampilkan Nasha Aziz, Elfira Loy, Fizo Omar, Dafi Ismail, Liza Abdullah, Zahid AF, Yasmin Hani dan diarahkan oleh Rosminah Mohd Tahir.

Astro Awani 

No comments:

Post a Comment