Sunday 13 September 2015

AirAsia umum promosi tambah rendah sempena Hari Malaysia

Syarikat penerbangan bersekutu bagi perjalanan jarak jauhnya, AirAsia X juga menawarkan promosi tambang sempena Hari Malaysia.

KUALA LUMPUR: AirAsia menawarkan promosi khas sempena Hari Malaysia pada 16 Sept ini dengan tambang termasuk semua daripada serendah RM45 sehala bagi tempoh penerbangan sehingga 29 Feb, 2016.

Ia adalah bagi destinasi seperti Alor Setar, Pulau Pinang, Kuala Terengganu, Johor Baharu, Miri, Kuching, Tawau, Singapura, Ho Chi Minh City, Da Nang, Hanoi, Vientiane, Surat Thani, Changsha, Bangalore, Goa, Visakhapatnam dan banyak lagi.

Tambang promosi itu boleh ditempah dari 14 hingga 20 Sept di airasia.com, aplikasi mudah alih AirAsia di peranti iPhone dan Android, serta melalui laman mudah alih mobile.airasia.com., menurut syarikat penerbangan tambang rendah itu dalam satu kenyataan hari ini.

Syarikat penerbangan bersekutu bagi perjalanan jarak jauhnya, AirAsia X juga menawarkan promosi tambang termasuk semua dari serendah RM299 sehala ke Perth, Osaka, Seoul dan Busan, dengan tertakluk kepada tempahan dan tempoh penerbangan yang sama.

"Kami gembira untuk meraikan Hari Malaysia bersama-sama setiap rakyat dengan menyediakan tawaran hebat bagi pelbagai destinasi menarik di dalam dan luar negara untuk pelanggan kami," kata Ketua Komersial AirAsia Bhd, Spencer Lee.

- Sumber: Bernama

No comments:

Post a Comment