Saturday 11 April 2015

Luahan Norman buat Memey...


MENDIRIKAN rumah tangga pada 2011, tiada apa yang membahagiakan pasangan selebriti, Norman Hakim dan Memey Suhaiza, setelah melihat dua wajah kesayangan mereka sepanjang tempoh hampir empat tahun bersama.

Dikurniakan cahaya mata pertama, Mohamed Darwisz Hakim, 2, pada awal Februari 2013, kini keluarga bahagia ini bertambah lengkap dengan kehadiran putera kedua mereka.

Tepat jam 9.57 malam kelmarin (Rabu), Memey selamat melahirkan bayi kedua mereka dengan berat 3.45 kilogram di hospital swasta di ibu kota.

Walaupun ia bukanlah kandungan pertama buat Memey, namun sesuatu yang ditulis Norman buat isteri tercintanya di laman sosial, Instagram (IG), miliknya, amat menyentuh hati.

Memberi penghargaan yang tidak terhingga buat isterinya, Norman mengakui bahawa kaum Hawa diberikan kekuatan luar biasa yang sangat hebat untuk menghadapi situasi itu.

Antara tulisan Norman yang mampu menitiskan air mata peminat yang membacanya ialah "Maha Kuasa Allah dicipta ‘suatu kekuatan’ yang sangat hebat buat kaum Hawa dalam situasi yang kaum Adam tak pernah dapat rasa dan bayangkan!.

"Seminggu sebelum tarikh ini (8/4/15), sayalah manusia yang paling tak keruan! Tidur malam tak lena asyik tersentak, mengadap muka dan perut isteri sepanjang malam risau bila la nak bersalin. Sekarang ke? Pagi nanti ke? Tapi 'wifey' tetap relax." tulis Norman di sekeping gambar yang dikongsi bersama sebelum dan selepas isterinya bersalin.

Malah, bapa kepada tiga anak bersama bekas isterinya, Abby Abadi ini juga turut mengakui bahawa dia antara saksi 'perjuangan' isterinya. Paling menyentuh perasaan, apabila Norman mengakui sangat takut sekiranya kehilangan isterinya yang tercinta itu.

"Aku takut sangat ni Ya ALLAH kalau aku hilang dia. Tolong aku Ya ALLAH dan Alhamdulillah ALLAH dengar dan segalanya selamat. Terima kasih ALLAH, terima kasih para malaikat, terima kasih kepada semua yang sentiasa mendoakan. Terima kasih," tulisnya.

Hasil perkahwinan terdahulu, Norman turut mempunyai tiga anak iaitu Mohamed Danish Hakim, 12, Marissa Dania Hakim, 10, dan Maria Danisha Hakim, 7.

- Sumber: Sinar Harian 

No comments:

Post a Comment