Monday 2 February 2015

9 perbuatan comel lelaki kepada wanita


Apabila mengatakan mengenai comel, pasti ia adalah satu perkara yang sangat subjektif. Malah sebagai wanita melihat tingkah laku lelaki yang di lakukan secara tidak sengaja kadang kala comel di pandang. Mungkin juga perbuatan itu tidak di sedari olehnya. Hey lelaki, adakah anda pernah melakukan ini ketika keluar bersama pasangan anda? 

Membelai rambut 
Jika bersama si dia pasti gemar membelai rambut wanita. Tidak kira sama ada pendek atau panjang rambut wanita tersebut. Lelaki kebiasaan nya tertarik sama alunan lembut rambut wanita. Malah jika bersama, lelaki akan gemar memintal hujung rambut wanita dalam keadaan tidak sedar. 

Menjilat bibir 
Perkara sebegini bukan lah aneh bagi segelintir lelaki. Kebiasaan lelaki menjilat bibirnya acap kali bukan lah satu perkara yang comel . Malah jika lelaki yang melakukan tanpa dengan rasa sedar ia kelihatan comel dan ramai wanita menyukainya. 

Menyanyi spontan 
Pernahkah anda mengalami situasi ini ketika di dalam kereta? Bila anda bersamanya memasang laku rentak terkini. Si Lelaki akan menyanyi spontan mengikut lirik yang tidak serupa. Tahukah anda ia merupakan satu perkara yang sangat comel. 

Regangan badan
lelaki sering melakukan regangan badan untuk mencari perhatian. Situasi ini kebiasaan nya berlaku ketika kita lelaki meluahkan sesuatu yang terpendam. Bagi nya meregangkan badan merupakan satu treatment malah ia kelihatan comel jika ia di lakukan tanpa di duga. 

Make Silly Faces
Tidak ramai lelaki yang miliki memek wajah yang lucu. Kebanyakan dari mereka lebih suka pamerkan wajah serius. Tetapi bila tegang nya sebuah hubungan lelaki akan cuba memujuk dengan Make Silly Faces. Tetapi jika di lakukan dengan secara spontan ianya kelihatan comel di mata wanita.

Hembusan nafas 
Lelaki aktif kebiasaan nya kurang mengalami masalah ini. Malah, setiap hembusan lelaki adalah satu nikmat bagi wanita. Kebanyakan lelaki biasanya miliki satu bunyi hembusan nafas yang kia sendiri kadang kala ia kelihatan comel jika berlaku secara semula jadi. 

Mengeraskan lengan 
Variasi lengan lelaki yang berbeza, bagaimana saiz lengan teman lelaki anda? sejauh kecil mana lengan lelaki anda pasti reaksi mengeraskan lengan ini kadang kala kelihatan comel dan boleh menambat hati wanita ketika di dalam pelukan. 

Fokus 
Dalam penampilan mahupun cara perbualan lelaki kurang fokus dalam melakukan dua perkara dalam satu masa. Lelaki yang terlalu fokus juga di anggap comel.

- Source: Astro Publication 

No comments:

Post a Comment