Monday 17 March 2014

Penumpang luar negara zahirkan harapan kepada krew kabin


KUALA LUMPUR:  Di antara ribuan doa keselamatan serta nasib penumpang dan krew penerbangan MH370, ada penumpang dari luar negara yang menaiki pesawat Malaysia Airlines (MAS) yang turut menzahirkan harapan mereka.

Astro AWANI menerima gambar berupa kad ucapan disampaikan oleh penumpang dari Australia, yang tiba ke ibu negara, hari ini.


crew appreciaties 1
 
Pasangan ibu dan anak, Sue dan Rachel yang menaiki penerbangan MAS dari Australia menyampaikan kad ucapan mengandungi pesanan amat menyentuh hati kepada krew kabin pesawat.

crew appreciaties 2


Mereka menyatakan rasa simpati kepada anak-anak kapal, atas apa yang berlaku ke atas petugas pesawat MH370 yang masih hilang.

Pada masa sama, Sue dan Rachel juga berbangga kerana terbang bersama MAS dan pasangan itu mahu semua anak-anak kapal dan juruterbang MAS tahu bahawa petugas MAS sentiasa dalam ingatan mereka.


crew appreciaties 3


Astro AWANI turut difahamkan krew kabin yang bertugas dalam penerbangan terbabit berkongsi isi kandungan kad itu dengan semua penumpang melalui sistem pengumuman pesawat sejurus selepas ketibaan di mana keadaan ketika itu suasana terus menjadi hiba.

Astro Awani 

No comments:

Post a Comment