Monday 20 January 2014

Samsung Galaxy Note Pro 12.2 hits the FCC with Verizon's LTE



We've yet to hear more details about the Galaxy Note Pro 12.2's launch this quarter, but a recent FCC filing at least reveals that it might head to Verizon.

According to the documents, a particular variant that goes by model number SM-P905V supports Big Red's LTE (4 and 13) bands. 

Since the 2014 refresh of the 10.1 Note Pro has also passed through the agency with Verizon LTE, the carrier might offer both sizes when the tablets hit the market. Based on the info we got from the gigantic tablet's CES debut, it'll have a WiFi version for those who have no need for mobile internet. 

Folks set on buying one with long-term evolution speeds, however, may want to cross their fingers for the behemoth to hit their preferred carriers.

Source: Engadget 

1 comment:

  1. KAYA DENGAN KAD ATM KOSONG Whatsapp +12623558285. E-mel: georgbednorzhackers@gmail.com.

    Hai kawan-kawan!!! Saya mempunyai kesetiaan saya. Kad ATM kosong saya boleh mengeluarkan $5,000 sehari. Saya mendapat ini daripada Encik Georg pada hari Rabu lalu dan kini saya mempunyai €10,000 secara percuma. Kad tersebut mengeluarkan wang dari mana-mana ATM dan tiada nama, tidak dapat dikesan dan kini saya mempunyai wang yang cukup untuk saya dan 4 anak saya. Saya sangat gembira saya bertemu dengan Encik Georg kerana saya bertemu dua orang sebelum ini dan mengambil wang saya tanpa mengetahui bahawa mereka adalah penipuan. Tetapi saya gembira sekarang. Encik Georg menghantar kad itu melalui DHL dan saya mendapatnya dalam masa dua hari. Dapatkan salah seorang daripadanya sekarang. Lihat, ia memberi untuk membantu orang, walaupun ia menyalahi undang-undang, tetapi ia banyak membantu dan tiada siapa yang pernah ditangkap. Kad ini berfungsi di semua negara di seluruh dunia. Cepat dan e-mel melalui georgbednorzhackers @ gmail. com Teks, hubungi atau WhatsAp: +1(262)355-8285
    Perkhidmatan lain yang ditawarkan ialah:
    Mengklon kad ATM
    Menggodam ATM Bitcoin dengan kad perisian hasad
    Memulihkan Matawang Kripto yang Hilang atau Dicuri
    Menggodam pemindahan Western Union, pemindahan MoneyGram, pemindahan Bank, pemindahan PayPal, pemindahan aplikasi Cas#
    Pulihkan Media Sosial yang Digodam: Facebook, Instagram, Snapchat, TikTok, Gmail, mel Yahoo dan tapak web.

    ReplyDelete