Monday 18 November 2013

Liam Hemsworth 'playboy'?

Miley Cyrus dan Liam Hemsworth
Miley Cyrus dan Liam Hemsworth


UMUM mengetahui, hubungan cinta pasangan selebriti, Miley Cyrus dan Liam Hemsworth, kecundang pada September lalu setelah empat tahun bersama.

Kecurangan Hemsworth bersama ibu tunggal, January Jones, sememangnya membawa luka di hati Cyrus sehinggakan pelantun lagu, The Climb, ini nekad membawa diri.

Kini, masing-masing menjalani kehidupan tanpa memerlukan antara satu sama lain, malah pada masa yang sama, Cyrus tampil dengan imej liar dan seksi sejurus perpisahan itu.

Pun begitu, tidak kurang juga dengan Hemsworth apabila bintang kacak ini sering dipalitkan mempunyai hubungan bersama wanita lain termasuk penyanyi Mexico, Eiza Gonzales.

Walaupun ramai wanita yang mendambakan pelakon filem, The Hunger Games, ini, namun hatinya masih tertutup untuk mana-mana wanita.

"Sehingga kini, saya masih keseorangan dan tidak memiliki teman hidup. Ada baiknya saya menjalani kehidupan seperti ini tanpa dikawal mana-mana wanita.

"Semua wanita yang mendampingi saya hanyalah kawan biasa dan tidak pernah lebih daripada itu," katanya.


Masih diburu Cyrus

Walaupun hubungan Cyrus dan Hemsworth telah putus, namun ada sumber memberitahu Cyrus masih mengejar Hemsworth di saat ini.

Berita mengenai kontroversi dan penyebaran gambar mesra Hemsworth bersama wanita lain sedikit sebanyak memberi tekanan buat Cyrus.

Pun begitu, Hemsworth tetap berpegang kepada pendiriannya untuk tidak memberi hatinya kepada Cyrus lagi.

"Dia (Cyrus) ada kehidupan sendiri, begitu juga dengan saya. Kami juga tidak mengikuti perkembangan masing-masing.

"Biarkan pengalaman lalu berakhir dengan kenangan," katanya lagi.


Sinar Harian

No comments:

Post a Comment