Sunday, 13 October 2013

Wawa Zainal belum putus tunang?

Wawa Zainal: Cinta dihalang David Teo!

KETIKA berita pernikahan rahsia mereka masih hangat diperkatakan, kini muncul pula satu lagi kontroversi panas, kononnya Wawa Zainal masih tunangan orang ketika berkahwin dengan Aeril Zafrel.

BPop hari ini melaporkan, Wawa didakwa berkahwin dengan Aeril tanpa memutuskan terlebih dahulu ikatan pertunangannya dengan Abdul Rashid @ Johari Hambali yang kini bertugas sebagai guru di sebuah sekolah rendah di Tawau, Sabah.

Wawa Zainal atau nama sebenarnya Nur Hawa Zainal Abidin dikatakan bertunang dengan lelaki dari Lahad Datu, Sabah itu pada 2010 selepas beberapa bulan menandatangani kontrak sebagai artis MIG Talents.

Menurut Abdul Rashid yang dipetik dari BPop, dia bertunang dengan Wawa atas desakan keluarga Wawa.

Majlis pertunangan berlangsung di Lahad Datu, yang dibuat antara keluarga sahaja tanpa kehadiran mereka berdua.

Dikatakan kisah pertunangan Wawa dan Abdul Rashid mula tersebar di internet, dipercayai disebarkan anggota keluarga mereka apabila cerita Wawa dan Aeril bernikah dan mempunyai anak didedahkan di akhbar minggu lalu.

Menurut Abdul Rashid lagi, Wawa juga ada menghubunginya selepas berita mengenai dirinya mendapat liputan meluas media.

"Saya tanya kenapa tidak berterus terang mahu berkahwin, saya tak kisah untuk melepaskannya. Saya sudah agak dari awal lagi, inilah risiko bertunang dengan seorang artis.

“Tapi Wawa ketika itu terus menangis. Dia tidak mahu saya membocorkan cerita pertunangan kami. Saya tahu Wawa cukup sengsara dengan apa yang dihadapinya. Saya sebolehnya tidak mahu Wawa terseksa, apatah lagi dalam keadaan sekarang.

"Bagaimanapun, saya tidak mempu menutup mulut orang terutama di kalangan keluarga yang mengetahui kami masih ada ikatan pertunangan," antara kata-kata Abdul Rashid yang dipetik dari BPop.


Sumber

No comments:

Post a comment