Sunday 13 October 2013

Anak Gazza suka disebat?



Bianca Gascoigne kelihatan gembira untuk disebat semasa satu sesi latihan yang sukar di pantai Sussex Timur, United Kingdom.

Anak tiri kepada legenda bola sepak England, Paul Gascoigne, itu sedang berlatih keras di Slimmeria Retreat untuk menjadikan badannya lebih mantap dan mengancam.

Tempat yang terletak di pantai Sussex Timur itu terkenal untuk kursus-kursus senaman yang membantu selebriti-selebriti Britain mengurangkan berat badan secara berkesan dan cepat.

Dan salah satu daripada rahsia mereka melibatkan penggunaan "galakan lembut", atau dengan kata lain, melalui penggunaan cambuk bagi membantu tetamu-tetamu mereka untuk bekerja dengan lebih keras.

Meskipun terpaksa menjalani kursus yang sukar ini selama seminggu, Bianca masih sempat ke laman Twitter untuk berkata, "Sedang disebat di kem latihan kerana perbuatan saya yang nakal..."

Selain daripada rutin latihan mereka yang ketat, Slimmeria turut memastikan tetamu-tetamu mengikuti diet vegan sepanjang kunjungan mereka di situ.

"Walaupun sedih kerana tidak dapat menikmati makanan kegemaran, saya bertekad untuk meneruskan kursus ini agar mendapat badan yang sempurna sebelum hari jadi saya pada hujung bulan ini xxx", kata personaliti televisyen itu di laman blog mikro kawannya pula.


Sumber

No comments:

Post a Comment