Wednesday 25 November 2015

Lenovo lancar 18 alat transformatif, aksesori baharu

PENGGUNA Channel Lead, Microsoft Malaysia, Bruce Howe (dua dari kiri), Pengurus Besar Negara, Lenovo Malaysia, Khoo Hung Chuan (tiga dari kiri), Ketua MNC dan Telco Intel Malaysia dan Singapura, Karen Chow (tiga dari kanan) dan Negara Kanan 4P Pengguna pakar, Lenovo Malaysia, Andy Tan (dua dari kanan) semasa Lenovo "Teknologi Evolusi" media pelancaran di Aloft Hotel, Bangsar.

KUALA LUMPUR: Lenovo, sebuah syarikat komputer multinasional telah melancarkan 18 peralatan transformatif dan aksesori baharu untuk keperluan pengkomputeran, hiburan dan permainan pengguna.

Ini adalah sebahagian daripada MyLENOVOtainment yang membolehkan ianya secara strategik menghubungkan MyLENOVOMusic, MyLENOVOMovie dan MyLENOVOGaming.

"Lenovo telah menyaksikan permintaan yang konsisten bukan sahaja untuk komputer riba dan telefon pintar tetapi juga bagi tablet, nod pelbagai dan komputer peribadi kerana kami mempunyai kumpulan pelanggan yang berbeza," kata Pengurus Besar Negara, Khoo Hung Chuan kepada pemberita semasa pelancaran produk itu di sini, hari ini.

Khoo berkata, pendekatan MyLENOVOtainment akan membolehkan ia untuk terus meningkatkan kehidupan semua orang.

"Di seluruh dunia, kami dikenali untuk inovasi, gaya dan ekspresi peribadi dan tetap mengekalkan kelebihan ini melalui rangkaian produk baharu kami," katanya.

Dengan MyLENOVOtainment, Lenovo akan terus kekal sebagai satu-satunya syarikat yang mempunyai warisan digital dan capaian global bagi meningkatkan pengalaman pengguna bagi menyenangkan hiburan digital.

Ia akan memudahkan setiap bahagian rantaian nilai untuk menyampaikan produk, kandungan, perkhidmatan dan perkongsian industri bagi membantu pengguna membuat sambungan pada setiap peringkat gaya hidup mereka.

Produk-produk baharu ini terdiri daripada Siri Y untuk permainan, siri YOGA, ideacentres, ideapads, Siri Lenovo PHAB (Telefon+Tablet) bersama-sama dengan aksesori permainan serta projektor poket Lenovo.

Rangkaian harga 18 produk bermula dari RM399 ke RM6,999.

Lenovo adalah sebuah syarikat Fortune 500 dan peneraju teknologi global dengan AS$46 bilion (RM195 bilion) dalam jualan, dengan produk yang dijual di lebih daripada 160 negara di seluruh dunia.

- Sumber: BH Online 

No comments:

Post a Comment