Monday 13 July 2015

Peminat MU sambut penyertaan Matteo Darmian di media sosial

Manchester United menandantangi perjanjian dengan pemain dari Torino berusia 25 tahun, Matteo Darmian, menurut laporan.

Manchester United menandatangani perjanjian dengan pemain dari Torino berusia 25 tahun, Matteo Darmian, menurut laporan.

Matteo Darmian dikatakan menyertai MU dengan kontrak selama empat tahun dengan pilihan untuk melanjutkan selama setahun lagi.

Darmian yang merupakan pemain pertahanan itu telah membuat 146 penampilan dan menjaringkan 5 gol liga untuk Torino sejak penampilan sulungnya pada tahun 2011.

Matteo Darmian berkata: "Ia seperti impian menjadi kenyataan untuk menyertai Manchester United. Saya menghargai masa saya di Torino dan saya ingin mengucapkan terima kasih kepada kelab tersebut dan peminat saya bagi sokongan yang diberikan kepada saya selama ini.”

"Untuk bekerja bersama Louis Van Gaal, seorang pengurus yang telah berjaya dalam bola sepak adalah seperti satu prospek yang menarik,” sambung Darmian.

Sementara itu, peminat Manchester United kini menyambut penyertaan ahli baru itu dengan ucapan tahniah di media sosial.

- Sumber: Astro Awani 

No comments:

Post a Comment