Sunday 12 April 2015

'Murah Giler' di Giant

Ashdown (dua, kiri) ketika merasmikan pembukaan Pasaraya Giant baharu di Terengganu.

PASARAYA Giant telah melancarkan kempen 'Murah Giler' bertujuan untuk mengurangkan beban kenaikan harga barang yang sedang dihadapi pengguna.

Ketua Pegawai Eksekutif GCH Retail (Malaysia) Sdn Bhd, Tim Ashdown berkata, kempen itu membolehkan pengguna berbelanja tanpa perlu bimbang mengenai perubahan harga.

“Pelanggan Giant akan menikmati harga berpatutan bagi barangan dapur yang terpilih, keperluan isi rumah, keperluan harian, keperluan persekolahan, barangan mainan kanak-kanak, alat tulis dan banyak lagi yang akan ditawarkan pada harga serendah RM1 sehingga RM15.

"Produk tersebut ditawarkan pada harga 25 peratus lebih rendah daripada harga pasaran dan boleh didapati di seluruh Malaysia," katanya ketika merasmikan Pasaraya Giant baharu di Terengganu.

Menurutnya, selain kempen Murah Giler, pihaknya juga melancarkan kempen Kunci Harga Barangan Untuk 90 Hari pada Februari lalu.

“Kempen ini memastikan harga untuk 1,000 barangan yang terdiri daripada keperluan harian dan produk makanan telah “dikunci” dengan harga yang rendah.

"Kempen ini berterusan sehingga 27 Mei, membolehkan mereka terus menikmati harga yang lebih rendah.

“Dengan peningkatan kos sara hidup, kempen kami adalah bertujuan untuk mengurangkan beban pelanggan kami,” katanya.

Menurutnya, Giant menyokong penuh program yang dilaksanakan oleh kerajaan bagi mewujudkan pembeli bijak di negara ini melalui inovasi pemasaran yang berterusan selain membantu pengguna mencari tawaran nilai terbaik.

- Sumber: Sinar Harian 

No comments:

Post a Comment