Tuesday 27 January 2015

Cantik tapi tidak berhati perut



Jangan ambil mudah dengan wanita bernama Katrina Kaif. Dia seorang bintang yang sangat tegas dan bukan pemaaf walaupun individu tersebut rapat dan sudah lama mengenali dirinya.

Seperti dipetik menerusi Hindustan Times, jurusolek kegemaran Katrina dipecat hanya kerana tidak datang menghadirkan sewaktu sesi fotografi bersama Anurag Basu.

Subhash Singh yang sudah hampir 11 tahun bekerja dengan Katrina berada di Mauritius dan dalam perjalanan untuk pulang ke India. Namun akibat cuaca buruk, penerbangan terpaksa dibatalkan sehingga cuaca kembali pulih.

Akibat lewat hadir ke lokasi sesi fotografi, Katrina berang dan mengarahkan supaya mencari pengganti jurusolek yang lain. Setelah tiba di India, Katrina langsung tidak mahu memaafkan Subhash dan terus bertindak memecatnya.

Tindakan tersebut menjadi bualan dan perhatian mereka yang bekerja semasa sesi fotografi tersebut yang rata-rata menganggap Katrina terlalu emosi dan tidak berperikemanusiaan. Walhal Subhash dan Katrina sangat rapat dan sudah lama berkawan.


- Sumber: Astro Gempak

No comments:

Post a Comment