Sunday 9 February 2014

Pemain T-Team sedia angkat sumpah Al-Quran


KUALA TERENGGANU: Pemain Islam pasukan T-Team bersedia mengangkat sumpah menggunakan Al-Quran seperti yang diminta oleh Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said berhubung insiden di Larkin, Johor Baharu baru-baru ini.

Ketua Pegawai Eksekutif T-Team Ab Rasid Jusoh berkata kesemua pemain itu bersedia mengangkat sumpah itu pada bila-bila masa.

"Kita masih menunggu tarikh sesuai untuk mengangkat sumpah Al-Quran berkenaan. Kesemua pemain bersedia melakukan perkara itu pada bila-bila masa," katanya ketika dihubungi Bernama di sini, hari ini.

Semalam, Menteri Besar Terengganu itu meminta para pegawai dan pemain T-Team mengangkat sumpah Al-Quran berhubung insiden pada perlawanan Piala FA ketika menentang Johor Darul Takzim (JDT) di Stadium Tan Sri Haji Hassan Yunos di Larkin, Johor Baharu pada 1 Feb lepas.

Ab Rasid berkata T-Team juga akan memberi tumpuan kepada saingan Liga Super selepas ini.

"Sudah pasti kita akan memberi tumpuan sepenuhnya dalam saingan Liga Super. Bahkan kita akan bermain bersungguh-sungguh dalam memastikan dapat menyaingi pasukan lain untuk memperbaiki kedudukan Liga Super," katanya.

Bernama

No comments:

Post a Comment