Thursday 16 January 2014

Karnival Proton Melaka: 80 kereta untuk pandu uji

Proton

SEBANYAK 80 kereta Proton terdiri pelbagai model disediakan untuk pandu uji pada Karnival Jualan Proton selama tiga hari, kali ini akan diadakan di Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka.

Proton Holdings Berhad dalam kenyataan hari ini menyatakan karnival bermula Jumaat ini dianjurkan berikutan kejayaan karnival serupa yang diadakan November lepas di Shah Alam.

"Sepanjang acara tiga hari itu, peserta berpeluang pandu uji pelbagai modelkereta Proton termasuk modal terbaru seperti Suprima S, Preve dan Satria Neo R3," menurutnya.

Pada karnival itu, diskaun menarik turut ditawarkan bagi model terhad 2013 dan promosi jualan alat ganti model terpilih sehingga 60 peratus dengan sesetengahnya boleh dibeli serendah RM1.

Selain itu, turut ditawarkan pakej kewangan istimewa dari segi bayaran ansuran bulanan dan kadar faedah di samping pelbagai aktiviti kekeluargaan dan persembahan oleh artis tempatan.

Karnival serupa akan dianjurkan di Juru Auto-City Pulau Pinang dari 25 hingga 26 Januari, menurut kenyataan itu. - Bernama

No comments:

Post a Comment