Monday 30 September 2013

Laporan palsu kematian Aaron Aziz tersebar di internet

Laporan yang mendakwa pelakon terkenal Aaron Aziz meninggal dunia akitbat kemalangan ketika melakukan aktiviti papan luncur salji kini tersebar luas di internet. Walaupun ramai peminat yang tidak percaya dengan berita ini, ada juga yang tertanya-tanya tentang status pelakon itu.

Menurut laporan laman berlogo ‘Global Associated News’, pelakon kelahiran Singapura itu sedang bercuti bersama ahli keluarganya di Switzerland.

“Menurut saksi, Aaron hilang kawalan papan luncurnya dan melanggar sebatang pokok dengan kelajuan tinggi,” lapor laman portal itu.

Laman Global Associated News terkenal selalu membuat laporan palsu kematian orang ternama. Antara personaliti antarabangsa yang pernah menjadi mangsa mereka adalah Tiger Woods, Nicki Minaj, Jaden Smith, Adam Sandler dan Avril Lavigne.

Berita mengenai tentang kematian hos Fear Factor Selebriti itu tentu sekali mengejutkan peminat-peminat beliau seperti yang mereka luahkan di Twitter.


Untuk meredakan keadaan, isteri Aaron Aziz, Diyana Halik menulis mesej ini di akaun Twitter beliau. Diyana mengharapkan soal isu hidup mati tidak dipermainkan:



Sumber: ASTRO Awani

No comments:

Post a Comment