Friday 15 May 2015

Anak cari ibu bapa kandung, 45 tahun terpisah

Ibu bapa kandung Mohammad Fuad (dua dari kiri) yang kini sedang dicarinya. 

SHAH ALAM – Seorang lelaki kini sedang mencari ibu bapa kandungnya yang sudah terpisah sejak 45 tahun lalu.

Mohd Fuad Samsudin berkata, dia diserahkan kepada keluarga angkat sejak kecil dan gagal mengesan ibu bapa kandungnya.

“Untuk pengetahuan pihak Sinar Online, saya telah terpisah dari mereka kira-kira 45 tahun yang lepas. Saya telah diberi kepada keluarga angkat saya sejak lahir lagi. Saya dilahirkan di Hospital Besar Johor Bahru pada 2 Mei 1970.

"Setelah dilahirkan saya telah diserahkan kepada keluarga angkat saya iaitu pasangan Samsuddin dan Aminah yang ketika itu tinggal di Kampung Melayu Majidee, Johor Bahru,” katanya lagi.

Menurut Mohd Fuad, dia difahamkan keluarga kandungnya yang berasal dari Terengganu berkemungkinan kini menetap di Negeri Sembilan.

"Menerusi maklumat yang saya terima, ketika itu bapa kandung saya adalah seorang Komando hutan dan bertugas di situ,” katanya.

Mana-mana pihak yang mempunyai maklumat mengenai ibu bapa kandungnya boleh menghubungi Mohd Fuad di talian 019-670 5370atau 019-672 6991 (Rhazalina-Isteri).

- Sumber: Sinar Harian 

No comments:

Post a Comment