Saturday 17 January 2015

Selamat lahir ke dunia Baby R - Nurul Depp

Gambar fail memaparkan Nurul dan suaminya Eric Danial Depp bersama anak pertama mereka.

KUALA LUMPUR: Penyanyi Nurul Wahab selamat melahirkan anak lelaki di Pusat Perubatan Prince Court pada petang Khamis.

Menerusi blognya iaitu nurulwahab.wordpress, Nurul menyatakan perasaan gembira dengan kelahiran anak lelaki keduanya dan tidak menyangka akan menerima kehadiran Baby R seawal itu.

"Baby R... Really can't wait! Welcome to the world.

"Aku tak pilih tarikhnya.. dan tidak aku jangkaka.. Bukan saja aku.. Malah suami, ibu bapa mertua dan semua yang rapat di sekeliling aku, yang mana kami akan menyambut kelahiran Baby R seawal ini!

"Pada usia kandungan 34 minggu, Baby R dilahirkan. Placenta Previa yang aku alami sepanjang dua minggu lalu, tidak dapat menunggu sehingga awal Februari. Kita hanya merancang, Allah yang tentukan." tulisnya.

Menurut Nurul lagi, bayi seberat 2.45 kilogram itu selamat dilahirkan melalui proses pembedahan dan buat masa ini baby R masih lagi di bawah pengawasan doktor.

Sebelum kelahiran bayi kesayangannya itu, Nurul telah dimasukkan ke hospital pada Ahad berikutan kerana kandungannya mengalami sedikit masalah.

Anak lelaki yang diberi gelaran sebagai ‘Baby R’ itu merupakan anak kedua hasil perkahwinannya bersama suami tercinta Eric Danial Depp. 

--Sumber: Astro Gempak

No comments:

Post a Comment