Monday 18 August 2014

Zalif tayang kekasih baru...


MESKIPUN dahulu kisah cintanya dengan penyanyi Fida Ibrahim tidak kesampaian namun ia bukan titik noktah buatnya untuk bercinta lagi.

Nampaknya pelakon kelahiran Metrowealth Pictures ini sedang berbahagia dengan buah hatinya yang dikenali sebagai Syahirah.

Hubungan mereka mula menjadi perbualan apabila pelakon yang juga pelawak ini memuat naik gambar mesranya bersama seorang gadis di laman sosial Instagram miliknya baru-baru ini.

Ditemui di majlis tayangan eksklusif telemovie Kem Cuci Tangan (Kecut), Zalif Sidek memberitahu memang benar dia dan gadis berkenaan berkawan rapat sejak beberapa bulan lalu.

“Sebenarnya dia adalah kawan lama saya dan kami juga tinggal di kawasan perumahan yang sama.

“Cuma, kami masih dalam proses mengenali hati budi masing-masing,” katanya.

Jelas Zalif, Syahirah juga seorang yang memahami kerjayanya dan kerana itu dia selesa dengannya.

“Saya cuba membiasakan dia dengan gaya hidup saya sendiri sebagai selebriti supaya dia lebih faham dengan karier saya.

"Sebab itu, jika berkesempatan dan dia ada masa terluang saya akan membawanya ke majlis-majlis seni,” katanya.

Ditanya adakah dia tidak menolak sekiranya bertemu jodoh dengan gadis itu, pelakon Papa I Love U itu berkata, dia tidak kisah kerana Syahirah seorang gadis yang baik.

“Saya sangat menyenangi personalitinya, jadi saya harapkan yang terbaik dalam hubungan kami,” katanya.
- Sinar Harian 

No comments:

Post a Comment