Saturday 16 November 2013

Gadis hilang di KLCC ditemui selamat

Syahirah
Syahirah

KUALA LUMPUR - Gadis berusia 19 tahun yang dilaporkan hilang selepas menyambut hari jadi bersama teman lelakinya, Rabu lalu telah selamat ditemui di pekarangan pusat membeli belah KLCC, kira-kira 7.30 malam semalam.

Menurut bapa mangsa, Sarif Mohd Nor, beliau dimaklumkan berita itu daripada seorang pengawal keselamatan KLCC selepas didatangi seorang gadis meminta bantuan untuk menelefon polis kerana kekurangan wang untuk balik ke rumahnya di Klang.

"Alhamdulillah, sebaik saja saya dapat panggilan itu, saya minta pengawal keselamatan itu tempatkan anak saya di pejabat keselamatan KLCC dan saya terus bergegas ke sana untuk memastikan kesahihan maklumat itu.

"Sebaik saja tiba di sana, memang itu anak saya dan dia dalam keadaan baik tanpa sebarang kecederaan," katanya ketika ditemui Sinar Harian Online, di sini, semalam.

Rabu lalu, Nurul Syahirah Sarif, 19, dilaporkan menghilangkan diri selepas berlaku perselisihan faham dengan teman lelakinya selepas menjamu selera di sebuah restoran, di Bukit Tinggi 2, Klang.

Menurut bapa mangsa, Sarif, anaknya keluar bersama tiga rakannya pada Rabu lalu namun didapati tidak pulang selepas tiga jam melarikan diri dengan hanya berjalan kaki menghala ke Lebuhraya Shah Alam (Kesas).

"Walaupun ketika kejadian rakannya bergegas mengejar anak saya hingga lewat 12 tengah malam, namun mereka tidak menemui kelibat anak saya," kata Sharif kepada Sinar Harian Online, di sini, hari ini.

Sinar Harian

No comments:

Post a Comment