Friday 19 July 2013

Mati angkara pembunuh upahan

BEGINILAH keadaan mayat Shanmugam selepas ditembak dari jarak dekat oleh dua lelaki bermotosikal yang disyaki pembunuh upahan. Gambar kecil, K. Shanmugam. - Gambar: Kosmo


KULIM – Belum pun selesai kes seorang guru muzik yang mati ditembak pembunuh upahan di Kampung Beris Panchor, Bachok, Kelantan minggu lalu, seorang lagi cikgu sekolah menerima nasib sama di sini semalam.

Kali ini ia melibatkan seorang guru pendidikan jasmani Sekolah Menengah Kebangsaan Berapit, Bukit Mertajam, K. Shanmugam, 45, apabila dia maut selepas terkena dua das tembakan di kepala dan anggota badan yang dilepaskan oleh dua lelaki bermotosikal dari jarak dekat.

Kejadian pada pukul 12.25 tengah hari di persimpangan lampu isyarat Simpang Empat Keladi di sini berlaku apabila Shanmugam didatangi dua penyerang yang disyaki pembunuh upahan sebaik memperlahankan kenderaan pelbagai guna (MPV) jenis Toyota Wish yang dipandunya di situ.

Sebaik dihampiri, salah seorang suspek kemudian terus melepaskan beberapa das tembakan yang mengenai kepala dan anggota badannya menyebabkan mangsa yang dalam perjalanan ke sekolah dari rumahnya di Taman Bidara mati di tempat kejadian.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2013&dt=0719&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_01.htm#ixzz2ZRsxb4OU

No comments:

Post a Comment