Tuesday 5 May 2015

Rahsia Kate Middleton tampil berseri selepas bersalin


Untuk tampil secantik Kate, anda perlu bersedia membelanjakan wang yang banyak. (FOTO AP) 

Sejak beberapa hari lalu, dunia tertumpu kepada berita kelahiran puteri kepada Putera William dan Kate Middleton iaitu Puteri Charlotte.

Apa yang lebih menjadi tumpuan adalah penampilan dan paras rupa Kate ketika melangkah keluar dari hospital buat kali pertama untuk memperkenalkan Charlotte kepada dunia.

Malah, semalam, akhbar Russia mendakwa adalah mustahil untuk seorang wanita yang baru beberapa jam melahirkan anak, tampil sebegitu cantik.

Namun, tahukah anda, bagi seorang wanita yang bakal bergelar permaisuri, tiada yang mustahil?

Mari kita lihat rahsia Kate.

1. Para pemerhati dan pereka gaya berpendapat, faktor utama Kate nampak begitu cantik dan berseri adalah kerana dress kuning dari jenama Jenny Packham yang dilaporkan berharga £3,000 (RM16,319).

2. Kasut tumit tinggi rona nude dari jenama Jimmy Choo berharga £360 (RM1,958).

3. Untuk mekap, Kate menggunakan krim mata, penyamar noda dan pensil kening (eyebrow pencil) jenama Bobbi Brown yang kesemuanya berjumlah £66 (RM358.99).

4. Untuk bibir, Kate menggunakan gincu dan pensil bibir dari kedai alat solek Peter Jones, berharga £33 (RM179.55).

5. Penata rambut dan gaya Kate, Amanda Cook Tucker, tiba di hospital lima jam sebelum Kate melangkah keluar dari hospital. Amanda dibayar £300 (RM1,631.56), selain tambang perjalanan yang dibayar berasingan.

6. Kate juga tidak perlu risau tentang anak sulungnya, George. Ini kerana sepanjang dia berada di hospital, George berada di bawah jagaan 'nanny'nya, Maria Borrallo.

- Sumber: Astro Awani 

No comments:

Post a Comment