Sunday 14 September 2014

Amyra Rosli : ‘Lambat laun orang akan tahu’

Amyra Rosli

PUNCA utama keretakan hubungan cinta antara pasangan selebriti, Amyra Rosli dan Dazrin Kamarudin masih lagi menjadi rahsia.

Walaupun ramai yang cuba memberi andaian akan hubungan yang kecundang di tengah jalan ini, namun pelakon cantik ini tetap mengunci mulut.

Berpendirian tetap untuk merahsiakan punca utama kegagalan itu, Amyra Rosli, memberitahu ianya tidak perlu didedahkan secara umum.

"Saya rasa, tak perlu bercerita panjang mengenai perkara ini kerana ianya tak akan habis. Tapi saya percaya, lambat laun, orang akan tahu juga puncanya.

"Masa itu akan tiba namun bukan dari mulut saya. Saya tak mahu isu lain pula timbul selepas ini apabila berlaku percanggahan kenyataan.

"Lagipun, pada awalnya saya hanya menangguhkan bukan membatalkan perkahwinan. Namun, ia telah disalahertikan sehingga menyebabkan perkara ini semakin rumit," kata duta produk Aura White ini.

Ditanya mengenai isu pemulangan cincin pertunangan, pelakon drama bersiri Kristal Maya ini juga enggan berkongsi dan lebih selesa untuk tidak mengulas panjang.

Pun begitu, pembatalan perkahwinan ini turut mengaitkan nama pelakon, Ramona Zamzam, yang dikatakan menjadi penyebab. Namun, Ramona telah tampil menafikan perkara ini.

Sebelum ini, Dazrin dan Amyra yang berkenalan sejak tiga tahun membuat keputusan untuk bertunang pada 25 Ogos tahun lalu.

Beberapa hari sebelum melangkah ke alam perkahwinan, ibu yang juga pengurus Amyra, Norzaridah Ahmad, memaklumkan perkahwinan antara anaknya dengan pelakon, Dazrin Kamarudin telah dibatalkan.

Keputusan ini amat mengejutkan ramai pihak kerana hari bahagia itu sepatutnya berlangsung pada 8 Ogos lalu.

-- Sumber: Sinar Harian 

No comments:

Post a Comment