Tuesday 10 June 2014

Zaquan Adha minta 'kiss' dari gadis cantik menerusi WeChat

KUALA LUMPUR: Agak mengejutkan apabila Astro Gempak terbaca mengenai berita ini. Khabarnya kembar kepada pemain bola sepak negara Aidil Zafuan pula bermain cinta dengan gadis muda.

Zaquan Adha yang juga suami kepada pelakon terkenal ‘kantoi’ bermain cinta dengan seorang gadis menerusi aplikasi WeChat.

Seorang pembaca didakwa telah mengirimkan e-mel kepada blog hiburan Rotikaya.com dan mendedahkan kemesraan Zaquan dan seorang gadis cantik.

Gadis tersebut yang tidak diketahui namanya itu juga telah memuat naik beberapa keeping screenshot perbualannya dengan Zaquan di Moments.

Antara yang paling menjadi perhatian ialah apabila Zaquan bertanya kepada gadis tersebut “I xnak Kiss?”

Astro Gempak telah mendapatkan kebenaran daripada blog Rotikaya untuk berkongsi gambar tersebut bersama pembaca semua:




Sementara itu, Astro Gempak telah mendapatkan reaksi Ayu Raudhah iaitu isteri kepada Zaquan.

“Saya cuma nak jelaskan bahawa itu bukan WeChat ID Zaquan. Malah Zaquan menggunakan gambar lain dalam aplikasi WeChat dia, saya tahu akaun WeChat suami saya.

“Dan sebenarnya saya sudah tahu mengenai perkara tersebut sebelum gambar tersebut tersebar kerana wanita bernama Miranda Kerr memberikan foto screenshot itu kepada saya,” jelasnya seperti yang dipetik menerusi portal Oh Bulan!

Bagaimanapun kata Ayu dia terkejut apabila perkara tersebut diketahui media kerana menjangkakan selepas wanita tersebut memberi screenshot terbabit, semua perkara telah selesai.

“Miranda Kerr juga turut memberitahu saya rakannya yang sering berbalas mesej dengan suami saya.

“Dia rasa bertanggungjawab untuk bagitahu saya. Tapi media pula tahu hal ini,” ujarnya.

Bagaimanapun Ayu tidak menolak kemungkinan ada pihak yang sengaja menyebarkan perkara ini untuk memporak perandakan rumahtangga mereka berdua.

“Saya pun tak tahulah siapa yang buat semua ini. Tetapi, yang pasti perkara ini sedikit sebanyak beri kesan kepada rumahtangga saya. Mungkin saya akan ambil tindakan lanjut selepas ini” katanya lagi.

Astro Awani 

No comments:

Post a Comment