Monday 12 May 2014

Erin Malek & Redha Juara Fear Factor Malaysia 2

Erin Malek & Redha Juara Fear Factor Malaysia 2


KUALA LUMPUR: Setelah bertungkus lumus mengharungi pelbagai cabaran selama 12 minggu, akhirnya gandingan mantap pelakon Erin Malek dan pasangannya Redha muncul sebagai juara program realiti Fear Factor Malaysia 2 yang diumumkan sebentar tadi.

Erin dan Redha membawa pulang hadiah wang tunai berjumlah RM200,000 setelah berjaya menewaskan pasangan Nas-T dan Kairul pada cabaran terakhir.

Menurut Erin pendorong utama sepanjang berada dalam program realiti ini adalah sokongan daripada ibu bapa serta rakan-rakan.

“Sokongan daripada ibu bapa dan rakan-rakan adalah pendorong saya sepanjang berada dalam program ini.

“Selain itu kerjasama yang baik dan persefahaman yang terjalin diantara rakan sepasukan, Redha merupakan kekuatan utama saya,” katanya ketika ditemui pada majlis tayangan episode kemuncak Fear Factor Malaysia 2 bertempat di PickNik, Publika.

Di samping itu, Redha berkata salah satu factor yang menyebabkan kemenangan adalah sifat saling bantu membantu serta memahami diantara satu sama lain.

“Saya bertuah berpasangan dengan Erin kerana dia adalah rakan sepasukan yang baik.

“Salah satu kunci kejayaan kami adalah kerana persefahaman yang kuat dan komunikasi yang bagus antara saya dan Erin.

“Walaupun ada cabaran yang nampak mudah tapi sebenarnya sukar dan Erin telah membuktikan bahawa kaum wanita juga mampu untuk melakukan cabaran tersebut,” ujarnya.

Dua lagi pasangan yang turut mara ke peringkat akhir adalah Shuib dan Zakaria serta Azura dan Rechel masing-masing merupakan wakil bagi kumpulan B.

Hadiah kemenangan telah disampaikan oleh Pengurus Saluran Astro Ria, Encik Raqim Ahmad.

Fear Factor Malaysia bersiaran secara eksklusif pada setiap Ahad, jam 9.00 malam di Astro Ria (saluran104) serta siaran serentak di Astro Maya HD (saluran 135). Program ini juga boleh ditonton menerusi perkhidmatan aplikasi Astro-On-The-Go.

Manakala Akses Fear Factor Malaysia pula akan bersiaran setiap Isnin, jam 9.00 malam.

Jangan lupa untuk mengikuti perkembangan serta video pasangan Fear Factor Malaysia pilihan anda di lawan web rasmi www.fearfactor.com.my , laman facebook di www.facebook.com/FearFactorMalaysia dan twitter rasmi di www.twitter.com.FearFactorMY

-- Astro Gempak

No comments:

Post a Comment