Sunday 16 August 2015

Almy Nadia diuji lagi!

Almy Nadia

UMUM mengetahui kontroversi mengenai rumah tangga Almy Nadia dan Fizz Fairuz yang melibatkan pendatang baru industri seni tempatan iaitu Fara Mendoza.

Meskipun berita berkenaan menjadi buah mulut peminat seni namun Almy dilihat cukup tabah berhadapan dengannya.

Jika sebelum berkahwin dia pernah diuji dengan tindakan Fizz Fairuz yang bertunang dengan seorang wanita dari Pahang, kali ini dia diuji dengan dugaan yang lebih besar kerana mereka sudah pun bergelar suami isteri.

Terkesan dengan perkara itu, pelakon Dunia Baru itu telah memuat naik status di laman sosial Instagram miliknya yang mendakwa Fara sengaja mencari publisiti murahan.

Bagaimanapun, beberapa hari selepas peristiwa itu, Almy nampaknya lebih tenang.

Ia terbukti apabila dia turut memuat naik gambar bersama anaknya yang kelihatan sedang berbahagia kini.

Ujarnya menerusi status itu, "assalamualaikum semua.. Selamat petang semua... Jom senyum selalu, happy selalu.. Biarkan gambar bercerita ... Terima kasih semua syukur alhamdulillah," katanya.

Meskipun dilihat agak terbuka menerusi laman sosial, namun Almy bagaimanapun masih belum bersedia untuk mengulas lanjut mengenai kontroversi yang sedang dialaminya itu.

"Saya minta maaf, buat masa sekarang saya tidak boleh memberi apa-apa komen, saya belum bersedia," katanya menerusi aplikasi WhatsApp.

Menyingkap mengenai kontroversi berkenaan, ia tercetus apabila Fara Mendoza bertindak memuat naik 'screen shot' perbualannya bersama Fizz Fairuz di laman sosial We Chat miliknya.

Fizz kemudian bertindak pantas membersihkan namanya dengan tampil membuat kenyataan bahawa dia tidak pernah mengenali Fara.

Tetapi cerita tersebut tidak terhenti di situ apabila Fara kembali membalas mengatakan dia mempunyai bukti bahawa sememangnya perbualan tersebut berlaku antara dia dan Fizz.

- Sumber: Sinar Harian 

No comments:

Post a Comment