Sunday 11 August 2013

Dek kerana Tembus, Fazura Hanya Beraya Sehari di Pekan







KUALA LUMPUR, 8 OGOS 2013: Seperti mana dirinya yang sentiasa terlihat sopan serta sering tampil serba ringkas, begitulah juga sambutan Aidilfitri yang diraikan Nur Fazura Sharifuddin, 29, atau Fazura saban tahun.

Dia yang diangkat menjadi wajah wakilan himpunan eksklusif Aidilfitri duo pereka fesyen popular kegemarannya, Rizman Ruzaini juga hanya menempah sepasang sahaja baju daripada label tersebut.

Malah, tahun ini juga Fazura hanya akan menyambut hari raya selama satu hari saja di kampung halamannya di Bandar Di-raja negeri Pahang iaitu Pekan. Ketika dihubungi, dia yang sedang membuat persiapan terakhir sebelum pulang ke tempat kelahirannya memberitahu, dia akan pulang bersama ahli keluarganya dan berada di sana pada hari raya pertama.

"Hari raya Faz biasa sahaja, meriah macam biasa cuma tahun ini Faz pulang ke kampung untuk satu hari sahaja. Semenjak kembali berlakon, Faz terpaksa sesuaikan waktu kerja dan rehat yang baru supaya teratur.

"Baju raya pun hanya sepasang sahaja Faz tempah daripada pereka kegemaran Rizman Ruzaini, terima kasih kepada mereka,"ujarnya yang dihubungi pada Selasa lalu.

Kepulangannya ke kampung halamannya yang agak singkat itu juga disebabkan oleh komitmennya dengan pengarah dan penerbit terkenal Ahmad Idham. Fazura akan menjadi salah seorang pelakon bagi filem terbaru arahan Ahmad Idham iaitu Tembus yang akan memulakan penggambaran pertengahan Ogos ini.

"Faz balik sekejap kerana harus pulang ke Kuala Lumpur untuk membuat persediaan sebelum memasuki set bagi filem yang akan diarahkan oleh Ahmad Idham. Insya Allah filem yang berjudul Tembus ini akan memulakan penggambaran pada 20 Ogos ini,"tambahnya lagi.


Sumber

No comments:

Post a Comment